برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/01/14 - 19:01
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Ze17
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سلماس

جلسه بررسی مشکلات بهداشتی میدان آذربایجان و مجسمه سازان روستای مافی کندی شهرستان سلماس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سلماس، روز سه شنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ جلسه بررسی مشکلات میدان آذربایجان(کمربندی) و بررسی مشکلات مجسمه سازان روستای مافی کندی با حضور حمیدی رئیس دادگستری، خداکرم دادستان، کاظمی فرماندار سلماس، دکتر آرمیون مدیر گروه سلامت محیط و کار، دکتر عباس زاده مدیر گروه سلامت کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، دکتر ثانی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس، دکتر مرحمتی رئیس مرکز بهداشت و همچنین نجمی مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت برگزار گردید.
حمیدی رئیس دادگستری سلماس در این جلسه افزود: جریان یافتن فاضلاب و زباله های جاری شده در مسیل های خروجی شهر از جمله پشت شهربازی و میدان آذربایجان که نهایتاً در اراضی روستای پکاجیک انباشت شده اند باید بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل موضوع اقدام گردد.
خدا کرم دادستان سلماس نیز در این جلسه گفت: تمامی ارگانها موظف به اجرای وظایف خود در راستای ساماندهی وضعیت میدان آذربایجان و مجسمه سازی های مافی کندی در اسرع وقت هستند.
کاظمی فرماندار سلماس در این جلسه با اشاره به مشکلات میدان آذربایجان گفت: با توجه به حجم تردد مسافری از محل میدان آذربایجان (کمربندی) و اهمیت حفظ و ارتقای سلامت عمومی مسافران و شهروندان در این محل نیازمند توجه ویژه دستگاهای ذیربط بوده  که باید در خصوص مدیریت فاضلاب و پسماند، عدم وجود امکانات رفاهی، نبود سرویس های بهداشتی مناسب و... اقدامات لازم صورت پذیرد.
دکتر آرمیون مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز در این جلسه به حساسیت موضوع اشاره کرد و افزود: به جهت جلوگیری از تهدید سلامت عموم مردم باید دستگاه های مرتبط با این موضوع سریعاً وارد عمل شده و مشکلات میدان آذربایجان و علی الخصوص ساماندهی مجسمه سازی های روستای مافی کندی که از مصوبات بازدید استاندار محترم از این روستا می باشد انجام پذیرد.
دکتر ثانی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس در پایان ضمن قدردانی از حمایت ها و پیگیری های مجموعه دادگستری، فرمانداری و مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس در جهت ارتقاء شاخص های سلامت عمومی و علی الخصوص حفظ و ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان مردم شریف سلماس شبانه روزی در حال انجام وظیفه می باشد و آمادگی کامل خود برای همکاری با سایر ادارات در جهت حل مشکلات میدان آذربایجان و مجسمه سازان روستای مافی کندی اعلام می دارد
 در پایان با پیشنهاد اعضاء جلسه با حضور در میدان آذربایجان ( کمربندی )، اطراف شهربازی و همچنین با حضور در روستای مافی کندی از نزدیک مشکلات بررسی و در جهت رفع مشکلات تصمیماتی اتخاذ گردید.

  • گروه خبری : گالری تصویر,برگزیده ها
  • کد خبر : 4118
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تنظیمات قالب